Blog

Na diecie też może być smacznie

Dzień XXIXNo to mamy dzisiaj śniadanie mistrzów czyli omlet ze szpinakiem i pomidorkami. Świetny zastrzyk z samego rana dla bardziej wymagających 🙂Dzień XXXPowoli kończę moją dietę… I wracam na siłownię:) Ciekawe jakie będą efekty!! WEEKEND Upiekłam dwa ciasta! Jedno z jabłkami a drugie ze śliwkami. Oczywiście tarta z minimalną ilością spodu:) W weekendy można grzeszyć 🙂Dzień XXXIIIDzisiaj na deser idealna propozycja na coś słodkiego zarówno dla tych większych jak i

Buty Nike Roshe One – test

Codzienna bieganina, mnóstwo zajęć i obowiązków sprawiły, że ostatnimi czasy coraz częściej stawiam na obuwie sportowe. Postanowiłam ostatnio wybrać te, które od dawna chodziły mi po głowie, mianowicie Nike Roshe One. Ich ciekawy styl i szeroki wachlarz kolorystyczny sprawia, że naprawdę można z nimi zaszaleć. Mój wybór jest być może odrobinę zaskakujący – ten konkretny model pochodzi z kolekcji dziecięcej, niemniej akurat to połączenie kolorów i stylistyka spodobały mi się najbardziej. Przyznam szczerze,

Ach ta dieta…

Dzień XXIIDzisiaj znowu się zważyłam. Miałam tego nie robić ale nie mogłam się powstrzymać:) Waga wskazała 53,1kg. Obiecuję, że ostatniego dnia zrobię dokładne podsumowanie dotyczące mojej utraty wagi:)Dzień XXIIIPogoda nas nie rozpieszcza dlatego w takich dniach najlepszym sposobem dla mnie na przeziębienie są rozgrzewające zupy. Dzisiaj Pomelo poratowało nas kremem z dyni i imbiru. Idealna rozgrzewająca zupa na jesienne dni. Dzień XXIVPomelo do swoich zestawów dołącza karteczki z informacją dotyczącą

Czy 1500 Kcal to dużo? Kolejna relacja Magdy ze stosowania diety!

Dzień XV Gdyby ktoś mi powiedział, że 1500 kcal dla mnie to za dużo nie uwierzyłabym. Otóż to! Przyznam się, że nie zjadam wszystkiego co mam w pudełeczkach 🙂 i to wcale nie dlatego, że mi nie smakuje – jest pyszne:) ale mam mniejsze zapotrzebowanie. Myślę sobie, że to dla każdego indywidualna kwestia ale po jakimś czasie można spróbować przejść z diety 1500 kcal na np. 1200 kcal. Co myślicie? Dzień

Dieta ciąg dalszy :)

Jesteście ciekawi jak mija mi kolejny tydzień na diecie? Czy dalej smacznie jak w poprzednim tygodniu? Dzień VIII Brrrr…. ale dzisiaj zimno! Na całe szczęście mógł mnie rozgrzać pyszny krem z białych warzyw. Niebo w gębie 🙂 Dzień IX Ciekawe czy udało mi się już coś zrzucić 🙂 ale na razie nie wchodzę na wagę czekam do wtorku. Przy diecie piję tylko wodę mineralną oraz zieloną herbatę więc mam nadzieję, że to

Jak to jest być na diecie

Każda Panna Młoda przed ślubem chce zrzucić kilka kilo.. Nie ważne czy jest szczupła czy ma trochę więcej ciała – każda szuka sposobu jak wyglądać idealnie w tym ważnym dniu 🙂 Ja postawiłam w pierwszym etapie mojej drogi do idealnej sylwetki na dietę z @PomeloFoodCompany. Przez najbliższe dni będę testować dla Was (i dla siebie) dietę 1500 kcal. Opiszę moje efekty i zdam relację z mojego stosowania diety od Pomelo Food

Czy warto kupić tanie buty sportowe z supermarketu?

Zastanawialiście się może kiedyś nad zakupem butów sportowych w supermarkecie? Jestem pewien, że większość z Was rozważała taką ewentualność, niemniej po namyśle decydowaliście się na droższe wersje markowych butów. Obuwia sportowego w marketach jest bardzo dużo, jest tanie, ma ciekawy design, ale czy są odpowiednie na trening, trwałe i wygodne? Postanowiłem to sprawdzić 🙂 Na wstępie chcę podkreślić, że artykuł ten nie jest promowany i nikt nie nakłonił mnie do

Felieton – Fit, plus size czy „booty”?

Obecne kanony piękna są dosyć zastanawiające.. Tendencja zaczyna szczęśliwie wykraczać poza często anorektyczne wybiegi mody, a piękne staje się fit! Coraz częściej podkreślane jest to jak ważna jest zdrowa dieta i aktywność fizyczna, a te elementy poniekąd wiążą się z wysportowaną i zgrabną sylwetką. Co można zatem powiedzieć o wkraczających z głową do góry na światowe pokazy modelki plus size? Czy to właśnie rubensowskie kształty są teraz coraz wyżej szczytu podium piękności

Co zrobić aby trening przynosił oczekiwane rezultaty?

Trenując na siłowni, chodząc na zajęcia fitness, biegając lub uprawiając inne dyscypliny sportowe, zarówno rekreacyjnie jak i zawodowo przyświetla nam jakiś cel. Celem może być lepsza kondycja, utrata wagi, dobre samopoczucie i tak dalej można by wymieniać. Trenujemy ponieważ mamy swój cel.. Jak go osiągnąć? Co zrobić, aby wytrwać i nie zrezygnować?   1. Ustalenie realnych celów Nikt za pierwszym razem nie zrobił salta! Nikt nie stanął na rękach przy

Gdzie w Krakowie pójść na masaż? A gdzie nie?

Masaż dla sportowców i osób uprawiających intensywną aktywność fizyczną jest lekarstwem dla mięśni. Rozgrzewa organizm, usprawnia krążenie oraz uwalnia mięśnie co powoduje ich szybszą regenerację. Przyznaję szczerze, że osobiście długo zaniedbywałem ‚moje mięśnie’ i nie dawałem im szans na lepszą regenerację. Prowadzę bardzo aktywny tryb życia. Mój dzień rozpoczyna się od treningu (są to 2 godziny zajęć), następnie praca w domu przy komputerze (ok 7 godzin), potem kolejne zajęcia (2-4

Motywacja w treningu i… w życiu

Wyobraź sobie jak wyglądałby świat, gdyby każdy był odpowiednio zmotywowany i dążył do swojego celu? Wszyscy byliby piękni, super zbudowani, szczęśliwi i na wysokim stanowisku w pracy. Ale życie to nie bajka… Swoje cele osiągają tylko nieliczni, ci którzy dążą do sukcesu swoim sercem, ci dla których każde nowe wyzwanie przyprawia ich o drżenie z emocji! Potrzebna jest motywacja i chęć podjęcia wyzwania – bo jak coś osiągnąć bez próby?

Jak zbudować atletyczną sylwetkę? Plan treningowy i VIDEO

Nic samo się nie zrobi! Szkoda… Jednak są też pozytywne aspekty podczas budowania wymarzonej sylwetki, np. lepsze samopoczucie, lepsza kondycja i sprawność oraz podniesienie własnej wartości. Stajemy się poprostu lepsi. Z fizycznego punktu widzenia zmieniamy się w lepszy model :))  Przy obieraniu każdego celu musimy się poświecić, musimy dać z siebie możliwie jak najwięcej bo inaczej nie uzyskamy efektu, którego oczekujemy. Jak należy rozumieć pojęcie „atletyczna sylwetka”? Jest to sylwetka

Jak poprawić kondycję fizyczną? Zdradza trener personalny

Wychodzisz rano z domu, patrzysz na zegarek i okazuje się, że masz 2 minuty aby zdążyć na autobus do pracy. Z niezadowoleniem bierzesz „tyłek w troki” i pędzisz w kierunku przystanku i co dalej…? Optymistyczna wersja: udaje Ci się zdążyć i zasiadasz zadowolony wygodnie na miejscu w autobusie, albo mniej optymistyczna wersja: nie udaje Ci się zdążyć ponieważ podczas biegu zatrzymałeś się 5 razy bo nie miałeś siły. Hmm, w

Motywacja podczas treningu… Jak to naprawdę jest?

Mam postanowienie… Biorę się za siebie! Chcę zmienić coś w swoim życiu!! Chcę być fit!!! Hmm.. Macie tak czasami? Może nie wszyscy z nas mają takie postanowienie, ale z pewnością większość 🙂 I co robimy w takim przypadku? Idziemy na siłownię; na zajęcia fitness; do parku pobiegać i często też katujemy się jakąś głupią dietą. Wszystko fajnie, tylko czy to co robimy w celu zmiany swojego życia, w celu bycia

Jak prawidłowo trenować, aby nie doznać kontuzji?

Każdy z nas chciałby być w dobrej formie i mieć wysportowaną sylwetkę. Trenujemy intensywnie, codziennie chodzimy na siłownię lub na zajęcia fitness, aby osiągnąć swój cel, aby być fit. Często jednak marudzimy, że coś nas boli: plecy, kolana, szyja – dlaczego? Zanim odpowiem na to pytanie podzielę się z Wami jedną krótką historią (jedną z wielu historii), która przytrafiła się w mojej pracy podczas prowadzenia zajęć fitness. Historia jest o

Jak być w formię i czuć się dobrze? Trener radzi..

Bądź w formie – kilka słów na początek Każdy chce czuć się dobrze, mieć super kondycję oraz dobrze wyglądać. Aby połączyć te trzy rzeczy potrzebujemy jednego bodźca, którym jest… MOTYWACJA. Na efektywny trening składa się wiele czynników, które postaram się Ci przekazać w moich artykułach. Na początek trochę o bezpieczeństwie. Trenując z ludźmi zwracam szczególną uwagę na bezpieczeństwo treningu, które moim zdaniem jest najważniejsze. Artykuł ten skierowany jest dla osób