Trening

Uraz przy bieganiu? Nie trać czasu i wybierz skuteczną rehabilitację

Regularne bieganie niesie ze sobą mnóstwo zalet: utrzymanie dobrej kondycji, prawidłowej masy ciała, zmniejszenie ryzyka wystąpienia szeregu chorób, w tym szczególnie układu sercowo-naczyniowego, lepsze samopoczucie. Z drugiej jednak strony jest to jeden z najbardziej urazowych sportów, z czego początkujący biegacze nie zawsze zdają sobie sprawę. Najczęstsze urazy biegaczy Wśród urazów sportowych biegaczy zwykło się wyróżniać dwie grupy: tzw. urazy ostre, które można powiązać z konkretnym momentem, jak na przykład skręcenie

Jak ćwiczyć na masę

Obecnie sport staje się bardzo ważny dla ludzi. Fitness dominuje wśród kobiet, natomiast kulturystyka uprawiana jest zazwyczaj przez panów. Osoby początkujące bardzo często nie wiedzą, jak ćwiczyć na masę. Oto kilka porad, w jaki sposób osiągnąć najlepsze efekty swojej pracy. Dieta w treningu na masę Jednym z najważniejszych etapów ćwiczenia na masę jest odpowiednio zbilansowana dieta. Osoba powinna rozpocząć dietę jeszcze przed przystąpieniem do treningów, aby wyrobić sobie nawyk prawidłowego

Idealne słuchawki dla aktywnych

Wakacyjne miesiące to czas kiedy wiele aktywności przenosimy z fitness klubów na zewnątrz. Wycieczki rowerowe, bieganie, spacery, nordic walking, joga – to tylko początek bardzo długiej listy. A jak aktywność sportowa to i koniecznie nasza ulubiona muzyka. W zależności od dyscypliny i naszego samopoczucia – dynamiczna, pobudzająca do działania lub wyciszająca, uspokajająca, relaksująca.   Co nowego dla miłośników niezapomnianych doznań muzycznych, fit wygody oraz wyjątkowego designu przygotowała, działająca od 90

Pole dance – trening idealny

Wchodzi do klubu fitness, widzisz kuszącą ofertę pole dance. Ale co to właściwie jest? Okazuje się, że to nic innego, jak taniec na rurze! Nie martw się. Nie jest to kurs przygotowujący dla przyszłych striptizerek. Pole dance to świetna zabawa, a przede wszystkim niezły trening. Zwłaszcza dla osób, które znudzone są już chodzeniem na basen czy bieganiem. Potrzebują czegoś nowego, a z pewnością szukają urozmaicenia. Ćwiczeń, które przyniosą nie tylko

Ćwiczenia na przyspieszone spalanie tłuszczyku!

Czasami zastanawiasz się, co by tu ćwiczyć aby maksymalnie przyspieszyć spalanie sadełka.. Otóż jest kilka takich aktywności, które pozwolą na najbardziej owocne i stosunkowo szybkie rezultaty. Bezkonkurencyjne jest bieganie! Jest najlepszym treningiem kardio. Pozwala spalać duże ilości kalorii, a dodatkowo wspomaga oczyszczanie organizmu z toksyn, które skutecznie uwalniane są przez pot. Jogging rzeźbi, wysmukla, dodaje siły i energii. Nic tylko polecać! Pływanie to kolejny sposób na wysmuklenie sylwetki. Jest doskonałym

Jak przekonać się do regularnych ćwiczeń?

Jak przekonać się do regularnych ćwiczeń? Wielu z nas próbowało zacząć regularne treningi nieraz kilkakrotnie, jednak zapału i ochoty wystarczało na krótko.. Sport to zdrowie, ale prościej jest o tym mówić, niż wziąć się za siebie. Oto kilka wskazówek jak wytrwać w postanowieniu na dłużej: Zapomnij o tym co było! – wizję lekcji wychowania fizycznego sprzed lat wyrzuć do lamusa, a lęk przed nieznanym zamień na zajęcia dla początkujących (gdzie