Trening

Pole dance – trening idealny

Wchodzi do klubu fitness, widzisz kuszącą ofertę pole dance. Ale co to właściwie jest? Okazuje się, że to nic innego, jak taniec na rurze! Nie martw się. Nie jest to kurs przygotowujący dla przyszłych striptizerek. Pole dance to świetna zabawa, a przede wszystkim niezły trening. Zwłaszcza dla osób, które znudzone są już chodzeniem na basen czy bieganiem. Potrzebują czegoś nowego, a z pewnością szukają urozmaicenia. Ćwiczeń, które przyniosą nie tylko

Ćwiczenia na przyspieszone spalanie tłuszczyku!

Czasami zastanawiasz się, co by tu ćwiczyć aby maksymalnie przyspieszyć spalanie sadełka.. Otóż jest kilka takich aktywności, które pozwolą na najbardziej owocne i stosunkowo szybkie rezultaty. Bezkonkurencyjne jest bieganie! Jest najlepszym treningiem kardio. Pozwala spalać duże ilości kalorii, a dodatkowo wspomaga oczyszczanie organizmu z toksyn, które skutecznie uwalniane są przez pot. Jogging rzeźbi, wysmukla, dodaje siły i energii. Nic tylko polecać! Pływanie to kolejny sposób na wysmuklenie sylwetki. Jest doskonałym

Jak przekonać się do regularnych ćwiczeń?

Jak przekonać się do regularnych ćwiczeń? Wielu z nas próbowało zacząć regularne treningi nieraz kilkakrotnie, jednak zapału i ochoty wystarczało na krótko.. Sport to zdrowie, ale prościej jest o tym mówić, niż wziąć się za siebie. Oto kilka wskazówek jak wytrwać w postanowieniu na dłużej: Zapomnij o tym co było! – wizję lekcji wychowania fizycznego sprzed lat wyrzuć do lamusa, a lęk przed nieznanym zamień na zajęcia dla początkujących (gdzie

Chcesz wzmocnić ramiona? Oto kilka ćwiczeń…

Praca przy biurku, jazda samochodem, noszenie na rękach dzieci i wiele innych czynności, sprawiają że zaczynamy się garbić, a nasza postawa staje się nieprawidłowa. Oto kilka ćwiczeń jeśli chcesz wzmocnić ramiona. Najlepiej nie zaczynać jednak od pompek czy podciągnięć na drążku, gdyż często kończą się ona zakwasami, napięciami w odcinku szyjnym a co za tym często idzie – bólem głowy. Poniższe ćwiczenia pomogą zbudować stabilność i wzmocnić mięśnie tej górnej części

Mięśnie Kegla – jak usprawnić je poprzez trening?

Trenując ciało, często zapominamy o niektórych jego partiach. Mięśnie Kegla są tego przykładem, a warto o nich pamiętać, gdyż od ich sprawności zależy wiele: szczelność pęcherza, kondycja kręgosłupa, trawienie a także osiągnięcie satysfakcji seksualnej! Czym są i skąd wzięła się ich nazwa? Są one mięśniami dna miednicy, rozpościerają się pomiędzy kością łonową a ogonową i podtrzymują  wewnętrzne narządy jak pęcherz, odbyt oraz macicę na swoim miejscu. Mięśnie Kegla zostały tak nazwane

Pływanie – idealny sposób na smukłą sylwetkę?

Gdy patrzymy na ilość kalorii spalanych podczas pływania – nawet 500/600 kcal przez godzinę pływania żabką, nasuwa się myśl czy to nie jest idealny sposób na odchudzanie i na kształtowanie sylwetki? Można powiedzieć, że tak, ale.. Basen sportowy ma średnio 27°C, ze względu jednak na pojemność cieplną wody, temperatura ta jest odbierana przez nasze ciało jak znacznie zimniejsza. Ciało człowieka składa się z 70% wody, a w basenie otaczające nas

Piękne ramiona, nie tylko na lato!

Ramiona to część ciała, którą w zasadzie odsłaniamy najczęściej, niestety nie przekłada się to także na dbałość o nie i regularne ćwiczenia. Oto kilka powodów dla których warto zainwestować odrobinę wysiłku w ramiona: Trening przynosi szybkie rezultaty! Ćwicząc prawidłowo, po 10 minut dziennie, już po dwóch tygodniach zobaczymy rezultaty! Seksowne i zgrabne ramiona są niezwykle pociągające – zwalczmy tę obwisłą galaretę 😉 Ręce są dużo silniejsze, a domowe prace jak

Jak wygląda aktywność fizyczna w Polsce?

Kilka lat temu „wszyscy” Polacy ruszyli z kanap i nagle pokochali aktywność fizyczną. Czy ich miłość przetrwała próbę czasu? Jak dzisiaj wygląda aktywność fizyczna Polaków? Kilka lat temu „wszyscy” Polacy ruszyli z kanap i nagle pokochali aktywność fizyczną. Czy ich miłość przetrwała próbę czasu? Jak dzisiaj wygląda aktywność fizyczna Polaków? Kto ćwiczy w Polsce? Według badania przeprowadzonego na facebook’u przez trenera osobistego Kubę Piotrowskiego, największą grupę ćwiczących stanowią osoby pomiędzy

Jak spalić więcej kalorii… siedząc?

Siedzący tryb życia, praca biurowa, przy komputerze czy podczas jazdy samochodem to najgorsze co robimy swojemu ciału. Spalamy wówczas mniej tłuszczu, spowalnia się krążenie i metabolizm. Mało tego zwiększa się ryzyko wysokiego ciśnienia, gromadzenia złego cholesterolu czy odkładania się tłuszczyku szczególnie w okolicach brzucha. Nawet codzienne treningi, mogą nie dawać zamierzonych skutków, gdy większą część dnia siedzimy bezwładnie. Jak zatem spalić więcej kalorii siedząc? Na szczęście nawet siedzący tryb życia można lekko

Czy trening musi zakończyć się bólem mięśni?

Jeśli przez jakiś czas byłeś typem „kanapowca”, a z wiosną poczułeś w sobie chęć zmian, to jest to najlepszy moment, by znów zacząć żyć aktywnie. Pierwszy trening po długim czasie bezruchu powoduje jednak ból mięśni. Czy tak być musi? Zaraz znajdziemy odpowiedź na to pytanie. Dobierz trening do możliwości Organizm, który przez długi czas pozostawał w stanie biernym rozleniwił się. Mięśnie zwiotczały i radykalnie spadła ich jędrność i wytrzymałość Nic

Wiosenne porządki – trening lepszy niż inne

Co roku na wiosnę większość z nas postanawia w końcu porządnie posprzątać swój dom, mieszkanie, ogród. Wiosenne porządki to dla wielu z nas myśl, która przyprawia o dreszcze, ale mamy dobrą wiadomość! Wykonywanie tych wszystkich porządkowych zadań, może przynieść nam o wiele więcej korzyści niż czyste okna i odgracone szafy.. Przy czynnościach jakie niosą wiosenne porządki typu odkurzanie, wycieranie kurzu, mycie okien, grabienie ogrodu spalamy niezliczone ilości kalorii, na dodatek

Co zrobić aby wysmuklić uda?

Nie jest to zadania łatwe, ale nie należy też do tych niemożliwych do wykonania. Aby wysmuklić uda, konieczna jest przede wszystkim wytrwałość i trochę wysiłku, ale efekty z pewnością zadowolą. Przede wszystkim należy pamiętać o kilku kwestiach: Nie ma możliwości pozbycia się  nadmiaru centymetrów tylko w udach.. Konieczne jest ograniczenie tłuszczy (zalecane jest do 30 gramów dziennie) oraz prostych węglowodanów, dobrze zastąpić je pełnoziarnistym pieczywem, ziemniakami, grochem itp., a także jeść

Trening w domu – kilka zasad które pomogą w nim wytrwać!

Trening w domu to doskonała alternatywa dla tego na siłowni, a każdy kto spróbował wie, że jest możliwy. Wystarczy zastosować się do kilku zasad, które z pewnością wspomogą budowanie naszej sylwetki bez wychodzenia za próg zacisza domowego. Zadbaj o szczegóły! – Zawsze zaczynaj od rozgrzewki, nawet przed serią kilku pompek i przysiadów zrób kilka pajacyków, lekko się porozciągaj. W końcu chcesz zadbać o formę a nie nabawić się kontuzji! Czyż

Trener personalny

Trener personalny to dla wielu z nas osoba do której podchodzimy z dystansem. Często mamy przed oczami wizję, w której trener krzyczy i zmusza nas do kolejnych powtórzeń. Obawiamy się poszukać fachowej pomocy z różnych względów, dlatego kluczem do przekonania się o słuszności tej decyzji jest zrozumienie potencjalnych korzyści płynących ze współpracy z trenerem personalnym. Motywacja, pomoc w osiąganiu konkretnych celów fitness czy zapewnienie bezpieczeństwa treningów to tylko kilka z

Treningowy savoir vivre

Wybierając się na siłownię szczególnie pierwszy raz nie do końca wiemy jak się zachować.. Wiele osób to z tego właśnie powodu odwleka w nieskończoność rozpoczęcie treningów. Oto kilka wskazówek i mini treningowy savoir vivre na temat tego jak się zachować, a dalej powinno być już z górki: Przy pierwszej wizycie nie kupuj od razu karnetu tylko poprzestań na jednorazowym wstępie, przyjdź i zobacz czy Ci się spodoba, a potem podejmij

Stylowo i sportowo – wyglądaj dobrze na siłowni!

W dzisiejszych czasach bardzo zwracamy uwagę na wygląd. Nacisk na zdrowe odżywianie i fitness kładziony jest z każdej strony, czy to przez koleżanki z pracy, czy motywacyjne profile na Instagramie. Trend na taki styl życia utrzymuje się już od kilku dobrych lat i nie zanosi się na to, by miał się prędko zakończyć. Wygląd to nie tylko smukłe, jędrne ciało, lecz również to, co je osłania, czyli ubranie. Wraz z

Kilka ćwiczeń na poranek!

Pobudka! Czasami wyłonienie się z pieleszy naszej sypialni bywa trudne.. Ale jest sposób, aby rozruszać się i nabrać witalności na cały dzień, wystarczy aktywnie rozpocząć poranek! Warto wykonać kilka poniższych ćwiczeń, aby tryskać energią i pozostać w formie. Skłony – jeżeli chcesz wyrównać oddech i zrelaksować się o poranku stań prosto, nogi rozstaw na szerokość bioder. Możesz zamknąć oczy, a następnie ręce powolnym ruchem wyprostuj nad głową starając się lekko rozciągnąć,

Niezbędnik treningowy

Wybierając się na siłownię, basen czy inne miejsce naszej ulubionej aktywności zastanawiamy się co może nam się przydać. Skompletuj swój niezbędnik treningowy! Oto kilka rzeczy które z pewnością powinny znaleźć się w naszej torbie – kompletny niezbędnik treningowy: Strój sportowy – bez dwóch zdań, jest to najważniejszy element, gdyż jak wiadomo trening w jeansach nie należy do najwygodniejszych 😉 Buty sportowe odpowiednie do dyscypliny którą trenujemy; Duży ręcznik – przydaje

Taniec na rurze – sposób na piękną sylwetkę i wygimnastykowane ciało!

Pole dance czyli taniec na rurze gromadzi coraz szersze rzesze fanów! Ten z pozoru lekki i przyjemny dla oka taniec jest jednocześnie doskonałą formą łączącą elementy tańca i intensywny trening idealnie nadający się do wyrzeźbienia zgrabnej sylwetki i nabycia niezwykłych umiejętności. Do niedawna kojarzony był głównie z erotycznym tańcem kuso ubranych kobiet w klubach ze striptizem. Jest to duży błąd, gdyż zapoczątkowano go jako formę występów akrobatycznych, a później jako dyscypliny

Ból mięśni, zakwasy – skąd się biorą i jak sobie z nimi radzić?

W końcu po długim zwlekaniu decydujemy się na trening, pełni optymizmu stawiamy sobie poprzeczkę wysoko, przeceniając często swoje możliwości, wychodzimy z siłowni ze straszliwym bólem mięśni. Kolejny poranek daje nam wiele do myślenia, gdyż bolesne zakwasy zniechęcają nas do kolejnych wyzwań, wówczas często odstawiamy strój treningowy do lamusa… Co zatem zrobić, aby zakwasy zniwelować i nie dać się zniechęcić?  Warto zastanowić się czym tak naprawdę są zakwasy i co je powoduje: