Każdy z nas marzy o tym, być czuć się dobrze we własnej skórze – dosłownie. Dieta i treningi to zdecydowanie najlepszy sposób na to, aby lepiej wyglądać nago, a równocześnie zyskać lepsze samopoczucie i pewność siebie.

Oto kilka porad dietetycznych, które bez wątpienia pomogą zyskać sylwetkę dzięki której będziesz lepiej wyglądać nago:

  • Odrzuć przetworzone węglowodany

Jedząc tylko pełnoziarniste produkty zbożowe, słodkie ziemniaki, ryż, świeże warzywa czy owoce zyskamy pełnowartościowe węglowodany, które posłużą nam najlepiej. Pozwala to nie tylko na utratę pokładów tłuszczyku, ale jednocześnie ogranicza gromadzenie wody, co sprawia, że ciało wygląda szczuplej, jędrniej i bardziej atrakcyjnie.

  • Pij więcej wody

Woda, herbaty czy napary ziołowe są jak najbardziej wskazane jeżeli pragniesz czuć się dobrze nago. Warto jednak ograniczyć alkohol, napoje gazowane czy słodzone soki.  Nawodnione ciało wygląda zdecydowanie lepiej, a i Ty czujesz się lekko.

  • Jedz więcej białka

Jeżeli nie jesz za wiele białek, warto wprowadzić ich do diety jak najwięcej. To doskonały sposób na zaspokojenie głodu, uzupełnienie węglowodanów i sporą dawkę energii. Białka to doskonały sposób na zachowanie zdrowych mięśni, wspomożenie regeneracji zwłaszcza po intensywnym wysiłku oraz wzmocnienie siły i wydajności.

  • Nie zapominaj o aminokwasach rozgałęzionych (BCAA)

Jeżeli trenujesz i dbasz o sylwetkę, ważną rzeczą jest spożywanie aminokwasów, które pomogą regulować poziom insuliny, zwiększają hormon wzrostu i zmniejszają głód. Szybki przepływ aminokwasów sprawia, że ciało pozostaje w stanie bardziej anabolicznym, przez co spalanie jest większe.

  • Nie jedz za dużo i za często

Jedzenie co 2 godziny to nie do końca najlepsze rozwiązanie. Najlepiej zachować trzy główne posiłki plus dwie przekąski. To najlepszy sposób aby zachować umiar i ograniczyć spożycie kalorii. Ważne jest jednak to, aby nie zapominać o odpowiedniej porcji białek każdego dnia.

  • Idź na krótki spacer po każdym posiłku

Jak wykazują badania, niewielka aktywność po każdym posiłku pomaga poprawić trawienie, dodaje energii i przyspiesza metabolizm. To wszystko sprawia, że spalamy więcej tłuszczu i znacznie łatwiej jest nam zyskać sylwetkę w której lepiej czujemy się nago.

  • Nie zjadaj posiłków do końca lub nakładaj mniejsze porcje

Taka praktyka pozwala zjeść mniej, nie unikając ulubionych smakołyków. Wystarczy, że po zjedzeniu 80% posiłku odchodzisz od stołu. Po posiłku możesz zwalczać małego głoda piciem wody, która zaspokoi łaknienie na dokładkę.