Jeżeli chcesz pobudzić metabolizm i jeszcze skuteczniej zadbać o swoją idealną sylwetkę , koniecznie wprowadź kilka poniższych wskazówek w życie, a efekty przyjdą szybciej.

Po pierwsze i najważniejsze! Jedz śniadanie! Ten pierwszy posiłek dnia sprawi, że nie tylko Ty będziesz na nogach, ale i cały Twój metabolizm! Nie zapominaj o nim, gdyż nawet po godzinie czy dwóch od pobudki, Twój układ pokarmowy i prawidłowe trawienie nie ruszą jak należy jeżeli nie dostarczysz sobie porcji składników odżywczych, które bez wątpienia zapewni zdrowe śniadanie!

Odrobina ruchu z rana jeszcze nikomu nie zaszkodziła, a gdy masz możliwość –  przejdź się do pracy, zamiast jeździć wygodnie samochodem lub tłocząc się w autobusie! Kilka minut spaceru czy przejażdżka na rowerze z pewnością umili poranek i pobudzi spalanie tłuszczyku na cały dzień!

Poranna kawa może okazać się doskonałym środkiem na rozruszanie metabolizmu na całego! Poranna espresso bez cukru bardzo dobrze pobudza cały układ trawienny, a nawet przy pracy biurowej wspomaga spalanie! Nie ma jak połączenie przyjemnego z pożytecznym 😉

Poza kawusią pij jak najwięcej chłodnych napojów. Organizm musi się solidnie napracować, aby ogrzać wypity napój, zatem musi spalić więcej kalorii!

Nie rezygnuj z przerw, a jeśli to możliwe, rób małe do 5 minut co godzinkę. Takie lekkie odprężenie, rozciągnięcie się i zmiana pozycji (szczególnie gdy pracujesz na siedząco) sprawi, że będziesz czuć się lepiej, a i praca będzie bardziej efektywna. Zwróć uwagę szczególnie na mięśnie karku i nóg. Poza tym gdy tylko masz okazję poruszaj się, nic tak nie wspomaga pięknej sylwetki jak właśnie aktywność!

Jedz regularnie! Nie chodzi tu o ciągłe podjadanie, ale o zaplanowanie posiłków tak aby jeść je w mniej więcej podobnej porze każdego dnia. Pamiętaj aby posiłki były pełnowartościowe, np. stawiaj na produkty pełnoziarniste, które wymagają sporego wysiłku układu trawiennego. Właściwie dopracowane posiłki sprawią, że więcej kalorii spalisz podczas ich trawienia, a dodatkowo dłużej utrzyma się uczucie sytości.

Regularna aktywność fizyczna, jest nieodłącznym elementem w uzyskaniu pięknej sylwetki. Stawiaj jednak na trening kardio i interwały, jeśli chcesz spalić jak najwięcej. Intensywny trening, w przeciwieństwie do podnoszenia ciężarów jest bardziej urozmaicony, dzięki niemu solidnie się spocisz i nabierzesz smukłych kształtów! Super jeżeli ćwiczysz w rytm muzyki! Im szybsza tym aktywniej trenujesz i spalasz więcej. Kolejnym razem zamiast nostalgicznych kawałków, wybierz te radosne i szybkie rytmy – efekt murowany!

Spacery to sposób na piękną sylwetkę, zwłaszcza gdy po treningu zamiast wsiadać do samochodu idziemy do domu pieszo! Po intensywnych ćwiczeniach nasz rozpędzony organizm, pracuje na najwyższych obrotach, a to oznacza, że podczas zwykłego marszu możesz osiągnąć poziom spalania niczym przy joggingu!

Sen, sen i jeszcze raz sen. Po aktywnym dniu, odpoczynek w postaci snu jest nieoceniony! Gwarantuje nie tylko zdrowie, prawidłowy rozwój mięśni, ale i dobre samopoczucie! Śpij minimum 6-8 godzin dziennie, a cały mechanizm Twojego organizmu będzie pracował niczym dobrze naoliwiona maszyna!