Trener Kacper Zmarzliński: Jak poprawić kondycję fizyczną?

Wychodzisz rano z domu, patrzysz na zegarek i okazuje się, że masz 2 minuty aby zdążyć na autobus do pracy. Z niezadowoleniem bierzesz „tyłek w troki” i pędzisz w kierunku przystanku i co dalej…? Optymistyczna wersja: udaje Ci się zdążyć i zasiadasz zadowolony wygodnie na miejscu w autobusie, albo mniej optymistyczna wersja: nie udaje Ci się zdążyć ponieważ podczas biegu zatrzymałeś się 5 razy bo nie miałeś siły. Hmm, w którym miejscu chciałbyć być? Na siedzeniu w autobusie, czy na kolanach 100 metrów przed przystankiem? Wiem, część z Was do pracy jeździ samochodem, ale pomyślcie sobie co by było gdyby, np. samochód się zepsół…

Read more

Trener Kacper Zmarzliński: Jak zbudować atletyczną sylwetkę? Plan treningowy i VIDEO

Nic samo się nie zrobi! Szkoda… Jednak są też pozytywne aspekty podczas budowania wymarzonej sylwetki, np. lepsze samopoczucie, lepsza kondycja i sprawność oraz podniesienie własnej wartości. Stajemy się poprostu lepsi. Z fizycznego punktu widzenia zmieniamy się w lepszy model :))  Przy obieraniu każdego celu musimy się poświecić, musimy dać z siebie możliwie jak najwięcej bo inaczej nie uzyskamy efektu, którego oczekujemy.

Read more

Dieta a wysiłek fizyczny

Wiele osób, które marzą o uzyskaniu pięknej i zdrowej sylwetki, tkwi w błędnym przekonaniu. Ich zdaniem osiągnięcie świetnych rezultatów możliwe jest wyłącznie pod warunkiem znacznego zredukowania liczby przyswajanych każdego dnia kalorii. Efekt jest rozczarowujący. Niemożliwe do zrealizowania dietetyczne założenia i tak nie zostaną zrealizowane, jeszcze gorzej będzie jednak, jeżeli uda im się spełnić restrykcyjne wymogi. Organizm każdego z nas to bardzo wydajna maszyna, która potrzebuje paliwa. Im cięższą pracę wykonuje, tym więcej kalorii trzeba mu dostarczyć. Dieta idealna dba nie tylko o ich ilość, ale również jakość – dzięki temu pozwala na osiągnięcie wymarzonych wyników i skutecznie unika głodzenia się.

Read more

Uraz przy bieganiu? Nie trać czasu i wybierz skuteczną rehabilitację

Regularne bieganie niesie ze sobą mnóstwo zalet: utrzymanie dobrej kondycji, prawidłowej masy ciała, zmniejszenie ryzyka wystąpienia szeregu chorób, w tym szczególnie układu sercowo-naczyniowego, lepsze samopoczucie. Z drugiej jednak strony jest to jeden z najbardziej urazowych sportów, z czego początkujący biegacze nie zawsze zdają sobie sprawę.

Read more

Idealne słuchawki dla aktywnych

Wakacyjne miesiące to czas kiedy wiele aktywności przenosimy z fitness klubów na zewnątrz. Wycieczki rowerowe, bieganie, spacery, nordic walking, joga – to tylko początek bardzo długiej listy. A jak aktywność sportowa to i koniecznie nasza ulubiona muzyka. W zależności od dyscypliny i naszego samopoczucia – dynamiczna, pobudzająca do działania lub wyciszająca, uspokajająca, relaksująca.

Read more