Czasami zastanawiasz się, co by tu ćwiczyć aby maksymalnie przyspieszyć spalanie sadełka.. Otóż jest kilka takich aktywności, które pozwolą na najbardziej owocne i stosunkowo szybkie rezultaty.

Bezkonkurencyjne jest bieganie! Jest najlepszym treningiem kardio. Pozwala spalać duże ilości kalorii, a dodatkowo wspomaga oczyszczanie organizmu z toksyn, które skutecznie uwalniane są przez pot. Jogging rzeźbi, wysmukla, dodaje siły i energii. Nic tylko polecać!

Pływanie to kolejny sposób na wysmuklenie sylwetki.

Jest doskonałym treningiem dla tych, którzy mają problemy ze stawami, a także dla tych zmagających się z nadwagą. Woda odciąża całe ciało, ale spala jednocześnie mnóstwo kalorii, dodatkowo aby utrzymać ciało na powierzchni musimy uruchamiać głębsze partie mięśni. Pływanie pozwala na relaks, a dodatkowo nie trzeba się pocić 🙂

Skakanka to nie tylko niewinna zabawa z dzieciństwa, ale doskonała możliwość na spalenie ekstra kalorii.

Jest sposobem tanim, nie wymaga szczególnych warunków, ani specjalistycznego sprzętu. Nie musisz szukać wymówek bo na skakanie miejsce jest niemal wszędzie. Pozytywem tej aktywności jest niewątpliwie to, że używamy do niej wszystkich partii mięśni, dodatkowo przyspieszamy tętno wspomagając metabolizm i spalanie.

Jazda na rowerze jest niewątpliwie sposobem na super sylwetkę.

Spalanie kalorii i poprawa formy to tylko namiastka tego co daje nam jazda na rowerze. Frajda z przebywania na świeżym powietrzu czy poznawania ciekawych zakątków jest niesamowita. Dodatkowo może to być środek codziennego transportu, który nie tylko przewiezie nas z punktu A do B a wyrzeźbi sylwetkę!

Pompki to ćwiczenie, które nie jest łatwe do wykonania, ale przy regularnym ich wykonywaniu cała seria nie będzie problemem.

Wykonywanie tego ćwiczenia jest niezwykle dobre dla naszego kręgosłupa, który jest dzięki niemu solidnie wzmocniony. Dodatkowo angażujemy przy wykonaniu pompek mięśnie, których na co dzień nie używamy za często. Nie da się ukryć jednak faktu iż pomagają one spalić znaczną ilość kalorii, stąd pomimo trudności trenujmy, trenujmy i jeszcze raz trenujmy z wykorzystaniem pompek, gdyż dla sylwetki są super!

Squaty, czyli głębokie przysiady pod kątem prostym są bardzo dobrym sposobem na rzeźbę mięśni pupy i nóg.

Są doskonałe do spalania kalorii i wzmocnienia nóg. Pamiętać jednak należy o tym, aby nie koślawić kolan podczas wykonywania ćwiczenia, gdyż kolana nie powinny wychodzić poza obręb stóp.